JAUNIE MINI ELEKTRISKIE MODEĻI.

Iepazīstieties ar mūsu jauno MINI pilnībā elektrisko saimi un atrodiet modeli, kas lieliski atbilst jums un jūsu vajadzībām. Uzziniet visu par mūsu modeļiem un uzlādi šeit.

MINI Electromobility - elektrisko MINI saime MINI Electromobility - elektrisko MINI saime

PILNĪGI ELEKTRISKS MINI ACEMAN.

MINI Electromobility - ģimene - aceman MINI Electromobility - ģimene - aceman
  • Īpaši būvēts, pilnībā elektrisks krosovers SAV izcilai daudzpusībai•
  • Elektrizējoša braukšanas sajūta un lieliska aerodinamika
  • Nobraucamais attālums līdz pat 406 km (WLTP)
  • Visaptveroša interjera pieredze ar sensacionālu 240 mm OLED displeju
  • Drosmīgs, kompakts ārējais dizains un stilīgs, minimālistisks interjers

MINI Aceman E

MINI Aceman SE

Jauda
135 kW
290 Nm
160 kW
330 Nm
0-100 km/h 7.9 s 7.1 s
Vmaks.
160 km/h 170 km/h
Baterijas diapazons (WLTP)
305 km 406 km
Akumulatora izmērs
53.5 kWh 53.5 kWh
Uzlāde mājās ar maiņstrāvu (AC) 0 – 100%
4:15 h
11 kW
5:45 h
11 kW
Līdzstrāvas uzlāde (DC) 0 – 100% 28 min

līdz 70 kW
31 min
līdz 95 kW

PILNĪBĀ ELEKTRISKAIS MINI COOPER

MINI Electromobility - family - cooper MINI Electromobility - family - cooper
  • Leģendārais MINI 3-door Hatch jau piektajā paaudzē
  • Dinamiska braukšanas pieredze
  • Nobraucamais attālums ar pilnu uzlādi līdz pat 400 km
  • Pieejams divās dažādās elektromotoru konfigurācijās

MINI Cooper E

MINI Cooper SE

Jauda
135 kW
290 Nm
160 kW
330 Nm
0-100 km/h 7.2 s 6.7 s
Vmaks.
170 km/h 180 km/h
Baterijas diapazons (WLTP)
305 km 400 km
Akumulatora izmērs
40.7 kWh 54.2 kWh
Uzlāde mājās ar maiņstrāvu (AC) 0 – 100% 4:30 h
11 kW
5:15 h
11 kW
Līdzstrāvas uzlāde (DC) 0 – 100% 28 min

līdz 75 kW
30 min
līdz 95 kW

JAUNAUS ELEKTRISKAIS MINI COUNTRYMAN.

MINI Electromobility - family - countryman MINI Electromobility - family - countryman
  • Mūsu pirmais elektriskais AWD pilsētas SAV
  • Palielinātais augstums un garums nodrošina vairāk vietas pasažieriem un mantām
  • Izcila stila, praktiskuma un ilgtspējības kombinācija
  • Piedzīvo elektrisko braukšanas pieredzi arī ārpus pilsētas
  • Nobraucamais attālums ar pilnu uzlādi līdz pat 426 km

MINI Countryman E

MINI Countryman SE ALL4

Jauda
150 kW
250 Nm
230 kW
494 Nm
0-100 km/h 8.9 s 5.8 s
Vmaks.
170 km/h 180 km/h
Baterijas diapazons (WLTP)
440 km 420 km
Akumulatora izmērs
64.7 kWh 64.7 kWh
Uzlāde mājās ar maiņstrāvu (AC) 0 – 100% 6:30 h
11 kW
3:45 h
22 kW
Līdzstrāvas uzlāde (DC) 0 – 100% 29 min
līdz 130 kW
29 min
līdz 130 kW
MINI Electromobility - uzlāde

VIEGLA UZLĀDE JEBKURĀ LAIKĀ UN VIETĀ.

Pilnībā elektriskā MINI uzlāde ir vienkārša un ātra, tāpēc jūs vienmēr esat gatavs doties ceļā. Neatkarīgi no tā, vai esat mājās, darbā vai ceļā, mēs pētām, kā jūs varat ietaupīt naudu un maksimāli palielināt savu braukšanas diapazonu.

PALIELINIET SAVU NOBRAUKUMU.

Nulle emisijas uz ceļa un smaids pie stūres katrā braucienā. Nekas nepārspēj braukšanu ar elektroauto. Bet kā palielināt elektromobiļa nobraukumu un nezaudēt piedzīvojuma garšu?

MINI Electromobility - diapazona tīzeris

VISBIEŽĀK PAUSTĀS BAŽAS.

Pilnībā elektrisko MINI transportlīdzekli ir iespējams uzlādēt no elktrības tīkla tāpat kā jebkuru citu uzlādējamo ierīci, izmantojot komplektā iekļauto standarta uzlādes kabeli, ko var pievienot jebkurai parastajai sienas kontaktligzdai. Tomēr šī uzlādes metode var būt lēna, un īpašs mājas EV lādētājs ir daudz labāks, drošāks un ātrāks risinājums. MINI piedāvā papildu uzlādes iespējas, piemēram, oriģinālu MINI Wallbox, kas nodrošina ērtu, ātrāku alternatīvu ar mērogojamu uzlādes jaudu un īpašu, 3 fāžu 11 kW savienojumu. Jūs varat arī runāt ar savu MINI partneri par MINI Charging produktu un pakalpojumu kombināciju, kas ir ideāli pielāgota jūsu uzlādes apstākļiem.

Auksts laiks patiešām var īslaicīgi samazināt EV akumulatoru iespējamo nobraukumu par aptuveni 10-12%. Bet mūsdienās lielākajai daļai EV tik un tā ir 250-300 km sasniedzamība. Pietiekami daudz ikdienas braucieniem. Un, pateicoties to dizainam, tie ir daudz efektīvāki, nekā cilvēki domā pat ziemā. Tie sniegā darbojas neapšaubāmi labāk nekā parastās automašīnas, pateicoties akumulatora novietojumam un no tā izrietošajam zemākajam smaguma centram. Jūsu labākā aizsardzība aukstuma viļņos ir neļaut jūsu pilnībā elektriskajam MINI transportlīdzeklim būt zem 20% uzlādes. Tā darbojas kā rezerve, ja akumulators ir pārāk auksts un tam ir jāiegūst no šīs uzkrātās enerģijas, lai sāktu uzlādes procesu. Turklāt, lai efektīvi uzlādētu, automašīnas akumulatoram patīk atrasties noteiktā temperatūras diapazonā – no 15 līdz 25 °C. Ja ārā ir patiešām auksts, akumulatoram vispirms ir jāuzsilst, pirms tas var uzlādēties ar lielāku ātrumu. Tātad, ja iespējams, turiet savu automašīnu garāžā, lai to tik ļoti neietekmētu ārā esošā temperatūra.

Valsts tīkla jauda nav tik liela problēma, kā lielākā daļa cilvēku domā. Līdz šim elektroauto ienākšana ES tirgū ir bijusi ļoti paredzama, un paralēli pastāvīgi tiek attīstīts elektrotīkls. Līdz ar to tuvākajā nākotnē jaunas elektroenerģijas ražošanas jaudas nav vajadzīgas. Elektrības ražotājiem ir bijis laiks lai sagatavotos šim, tomēr situācija ir atkarīga no katras valsts. Piemēram, Ziemeļeiropā jau ir izveidoti spēcīgi elektrotīkli un elektrības ražošanas infrastruktūra. Citos Eiropas reģionos attīstība ir nedaudz sarežģītāka vienfāzes energosistēmu un vecāku infrastruktūru dēļ, bet arī tas tiek labots. Patiesībā šai atbildei ir "negaidīts" pavērsiens, jo elektriskie transportlīdzekļi var nodrošināt būtisku energosistēmas elastības avotu. Tā vietā, lai apdraudētu tīkla stabilitāti vai jaudu, elektroauto darbojas kā lieli akumulatori uz riteņiem. Tie ļauj enerģiju uzglabāt un izmantot vēlāk. Tuvākajos gados, mums būs EV lādētāju kopums, kas tiks izmantots kā enerģijas rezerves.

Elektriskās piedziņas automašīnām ir daudz mazāk kustīgo daļu nekā iekšdedzes dzinējiem (ICE), kas nozīmē, ka elektromobiļus var būt lētāk uzturēšana, jo īpaši tāpēc, ka apkope vidēji maksā mazāk, salīdzinot ar ICE automašīnu. Papildus ietaupījumam uz apkopes izmaksām, zemākas izmaksas par elektroenerģijas izmantošanu, lai darbinātu automašīnu, uzlādējot mājās, laika gaitā var palielināties, vēl vairāk palielinot ietaupījumus. Tomēr, lai gan ir elektroauto īpašumtiesību aspekti, kas ir acīmredzami lētāki nekā izmaksas, kas saistītas ar ICE automašīnu, jūs varat sagaidīt, ka tradicionālās automašīnu detaļas, piemēram, riepas un bremžu kluči, maksās aptuveni vienādi.

Lai pareizi uzstādītu MINI WALLBOX, iesakām izmantot mūsu uzstādīšanas pakalpojumu. Vienkārši noorganizējiet šo pakalpojumu ar savu MINI partneri līdzās MINI Wallbox Essential. - 24 mēnešu garantija.

No jūsu transportlīdzekļa tiek iekasēta maksa, izmantojot bezskaidras naudas maksājumus – jūs varat ērti norēķināties, izmantojot ikmēneša tiešo debetu no sava maksājumu konta. Jūsu MINI Charging tiešsaistes konts sniedz jums pastāvīgu pārskatu par uzlādes procesiem un izmaksām.
 

Tas viss ir tāpēc lai akumulators būtu pēc iespējas veselīgāks, pēc iespējas ilgāk. Elektroauto ir pilnīgi droši uzlādēt līdz 100%, taču litija jonu akumulatori, kas darbina lielāko daļu elektroauto, visefektīvāk darbojas diapazonā no 20 līdz 80% – uzlādes līmenis ievērojami palēninās, kad ir sasniegta 80% atzīme.

Ja nevarat sākt uzlādes sesiju, lūdzu, ņemiet vērā šādus ieteikumus:

Lūdzu, iepriekš pārbaudiet, vai uzlādes punkts ir pieejams vai nav kārtībā, izmantojot MINI lietotni.
Lai veiktu autentifikāciju, izmantojot MINI lietotni, lūdzu, vispirms pārbaudiet, vai uzlādes stacija atbalsta autentifikāciju, izmantojot lietotni vai QR kodu. To var uzzināt, noklikšķinot uz uzlādes stacijas savā lietotnē. Ja tā notiek, ieteicams lietotnē izmantot pogu "Sākt", nevis skenēt uzlādes stacijā novietoto QR kodu.

Tehnisku vai fizisku problēmu gadījumā, lūdzu, vispirms sazinieties ar uzlādes punkta operatoru. Operatora servisa tālruni varat atrast uzlādes stacijā.

Ja problēma joprojām pastāv, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu. Ja jums ir īpašas problēmas ar MINI uzlādes sesiju vai jums ir jautājumi par MINI uzlādes līgumu, rēķiniem vai maksājumiem, lūdzu, sazinieties ar MINI Charging pa tālruni: Tālrunis: +371 67 828 602 (pirmdiena - piektdiena, 09.00–18.00) E-pasts: serviss@bmw.lv

Tāpat kā transportlīdzeklim ar parasto piedziņas sistēmu, braukšanas stils ietekmē arī elektromobiļa nobraucamo attālumu. Mierīgs un nesaraustīts braukšanas stils optimizē jūsu nobraukuma diapazonu. Rekuperācijas laikā tas nozīmē, ka ikreiz, kad jūs paceļat kāju no akseleratora pedāļa, kinētiskā enerģija tiek pārvērsta elektriskajā enerģijā un ievadīta akumulatorā , kā rezultātā jūs iegūstat papildu kilometru diapazonu.

Iepriekš uzsildot akumulatoru, jūs ne tikai uzlabojat uzlādes ātrumu (īpaši aukstās temperatūrās) un efektivitāti braukšanas laikā, bet arī palīdzat uzturēt akumulatora veselību.

Vislabāk ir uzturēt maksu no 20 līdz 80 procentiem. Ir iespējami zemāki vai augstāki līmeņi, taču, lai optimizētu akumulatora kalpošanas laiku, ieteicams palikt starp šīm atzīmēm. Transportlīdzekļa izvēlnē jūs varat viegli un ērti iestatīt mērķa maksu uz 80 procentiem, tāpēc jums par to nekad nebūs jāuztraucas. Tam vajadzētu aptvert visas jūsu ikdienas braukšanas vajadzības. Ja jums patiešām ir nepieciešams vairāk, vienkārši iestatiet augstāku mērķi.

Normāla uzlāde ar maiņstrāvu (AC): tas efektīvi uzlādē jūsu automašīnu, galvenokārt nakti, bet arī dienas laikā. Salīdzinot ar mājsaimniecības kontaktligzdu, maiņstrāvas uzlādes stacija nodrošina lielāku jaudu un var uzlādēt akumulatoru tikai dažu stundu laikā. Šāda veida uzlādes stacija tiek saukta par maiņstrāvas uzlādes staciju, īsi sakot. Ātra uzlāde ar līdzstrāvu (DC): līdzstrāvas ātrās uzlādes stacijas ir labāks risinājums, ja jums ir nepieciešams ātri uzlādēt automašīnu. Tie var ātri uzlādēt jūsu transportlīdzekļa akumulatoru , piemēram, kamēr jūs dodaties iepirkties vai iekost ēst. Uzlādes process ilgst no 30 līdz 40 minūtēm.

Nacionālā tīkla jauda nav tik liela problēma, kā šķiet lielākajai daļai cilvēku. Līdz šim elektroautomobiļu nonākšana ES tirgū ir bijusi ļoti paredzama un paralēli notiek elektrotīkla izstrāde. Tāpēc tuvākajā nākotnē nav nepieciešama jauna elektroenerģijas jaudas paaudze. Komunālo pakalpojumu uzņēmumiem ir bijis laiks sagatavoties. Taču situācija katrā valstī ir atšķirīga. Piemēram, Ziemeļeiropā pāreja norit bez lielas piepūles, jo tur jau pastāv lieljaudas elektrotīkli un apkurei tiek izmantota elektroenerģija. Citās Eiropas daļās pāreja norit sarežģītāk vienfāzes energosistēmu un vecāku struktūru dēļ. Bet tas steigšus tiek risināts. Starp citu šajā atbildē ir kāds “negaidīts” pavērsiens, jo elektroautomobiļi var nodrošināt būtisku energosistēmas pielāgojamības avotu. Elektroautomobiļi ir nevis drauds elektrotīkla stabilitātei vai jaudai, bet drīzāk kalpo kā lielas baterijas uz riteņiem. Tie ļauj uzglabāt enerģiju un to izmantot vēlāk. Dažos nākamajos gados mums būs elektroautomobiļu lādētāju tīkls, kurus varēs izmantot kā kopējas rezerves.
Auksti laikapstākļi patiešām var uz laiku samazināt elektroautomobiļu akumulatora darbības attālumu par apmēram 10–12 %. Taču mūsdienās lielākajai daļai elektroautomobiļu darbības attālums tik un tā ir 250–300 km. Gana viegli ikdienas gaitām. Un, pateicoties to konstrukcijai, tie ziemā ir daudz efektīvāki nekā cilvēkiem šķiet. Sniegā šo automobiļu sniegums ir uzskatāmi labāks nekā tradicionālajiem automobiļiem, pateicoties akumulatora zemajam novietojumam un attiecīgi arī zemākajam smaguma centram. Tas uzlabo elektroautomobiļu saķeri un tā spēju pārvarēt ar sniegu un ledu klātus ceļus. Tas sniedz lielāku kontroli. Turklāt varat iepriekš uzsildīt savu elektroautomobili, izmantojot MINI lietojumprogrammu, un vienmēr iekāpt siltā un mājīgā kokpitā bez apledojušiem vējstikliem, kuri vairs nav jātīra. Un, ja veicat iepriekšēju uzsildīšanu uzlādes laikā, nezaudēsiet enerģiju. Tas ir labi jums un drošībai uz ceļiem.
Kas attiecas uz darbības attālumu – MINI Electric ir līdz 234 km (WLTP) liels darbības attālums. Tas ir vairāk nekā pietiekams lielākajai daļai braucienu, kādus varat iztēloties. Vienīgie jautājumi ir par to, kur un cik daudz no darbības attāluma izmantojat.
Elektroautomobiļos tiek izmantota sistēma, kas pazīstama kā reģeneratīvā bremzēšana. Procesa gaitā elektroautomobiļa bremzēšanas sistēma atkārtoti uztver kinētisko enerģiju un pārvērš to elektrībā – efektīvi atkārtoti uzlādējot savu akumulatoru. Šī sistēma palīdz optimizēt elektroautomobiļa efektivitāti, jo tai jāpārvar mazāka pretestība, lai uzņemtu paātrinājumu, braucot uz priekšu. Tāpēc, noņemot kāju no pedāļa, jūs automātiski sākat bremzēšanu, un bremžu pedālis ir papildu bremzēšanas līdzeklis. Tāpēc tas ir uzskatāmi vieglāk un daudz efektīvāk.
Elektroautomobiļi ir droši izmantojami lietū un sniegā, un tos pat var mazgāt tradicionālajās automazgātuvēs. Līdzīgi kā elektroautomobiļu uzlādes ierīces un kabeļi ir ūdensizturīgi, arī uzlādes kontaktligzdas ir aizsargātas pret ūdens radītiem bojājumiem.

Elektroautomobiļu akumulatori vidēji automobilī kalpo līdz 10 gadiem, un tad, kad beidzies to darbmūžs, tos var sadalīt mazākos elementos un izmantot atjaunojamās enerģijas uzglabāšanai. Tas ir sevišķi noderīgi vietējām iestādēm, jo tos var izmantot kā enerģijas ģeneratorus vai periodos ar sevišķi lielu pieprasījumu.